Followers

Thursday, October 21, 2010

PeriOd


haaa? apahal dgn period? u pown nk habaq kt org ka? normal lah kn 4 a girl to hv period once in 28days period cycle. SAKET. yeah stil normal lah. nma pown thickening of uterus lining (amek kau bhsa bdk bio) hahha. eventho i saket tahap guling sna pusing sni. gaya sujud n gaya superman ataih katil suma ada lah. senang ckp my heavy flow of period mmg drive me crazayyy lah. SUMPAH SAKET NK MATII

but then. i hv 1 big problem when it comes to this BIG TYME. i crave a lottt. LIKE A LOTTT. serious kalah pregnant mommy kot.

baru2 ni aka last 2days. (alamak kantoi i dok tgh period nih) i tringin sgt mkn asam. asam apa pown tak ksah. hat merah ka. htam ka. kelabu ka. jnji MASAM! xpa lah sng kn nk cr. p ko-op. tapi xdak. aarrgghhh!! takpa. xdak rezeki. n then. blk dr bio class mlm tuh jugak, roomate i ckp. "anis u tringin mkn asam kn. nahhh."i was like, "thanksssss zaaaa! syg u!" wish come true. SERONOK OKE. (mst u all ckp eleh asam jah pown) tp serious mkn asam mlm tuh rs extra ordinary sdapp. hahha over. i know. =.=




yg asam tuh monday. ahad tuh. i tringin sgt nk minum root beer floats A&W. tudiaaa kt mna lah nk cr kt SINTOK ni haaaa. nk wat mcm mna 1st day period ada kt UUM. mmg xdpt lah nk rs tuh. eventho i p cafe cr hat tin mia apa2 root bir pown stil xdapattt. apa2 pown gmbq kt bwh ni muhong aih. over kot. tym p minum kt A&W mna ada ice cream float tuh menggunung mcm tuh. action jah lebih ni.




pastu kn kn. i tringin apa taw. PEACH PANCAKE kt SEGAFREDO. damnnnnnnnnnnn. sooooooooo sweet lah tht pancake. sdap nk mmpuih. yummaayyyyyyyyyyy! tp tggal harapan. mna lah nk ada segafredo kt sni. come on wey. MCD pown takdak. tp kami ada MARRY BROWN! *ayat penyedap hati* LOL.

okey ni gmbq peach pancake segafredo psai their pancake very thick n penoh slice of peach kt atas! n also vanilla cream! *nk menangis bila trigt* T____________T


okay enuf with da craves. i cnt help it. even you cnt help it. n for today. i crave 4 drinks. (paling senang nk settle). in 2hours. i drink 3types of drink. tp standard aaa dahaga sgt2 tym period. mula2 i milo dlm tin. skali aku tuang dlm mulot habeih truih. ayaq milo dlm tin tuh sket sgt psai tin dia kruih cekediang. KEDEKOT MIA NESTLE. haha statement gila2. jgn saman oke. i student lgi. takdak duet. *smbil buat muka sekupang* ok back to 2nd drink. teh ais mamak! yey! sukaaa. sdapp. especially bila mamak nasik kndaq wat ayaq tuh smbil goyang2 kepala. funnayyyyyyyyy oke. n the last drink is SOYA YEOS. hehehehehe i heard last tym soya is very good 4 female. coz can enhance......... err. nk taw y tlg google sndrik. malu wey nk habaq. (taw malu jugak aku ni) HOHO!

n then kn. Kt fb, Nadiah Van Der Sar said

"blame Puteri Nurul Fatehah and Norhazatul Anis Bt Norzalee for bringing up about Tutti Frutti, now i feel like going to Island Plaza for a bowl of frozen yogurt!! cravinggggggggggg! dayyumm!"

GOT 1 PART we talk about tutti frutti! Of coz its frozen yogurt! kak nad bgtaw kt penang dh ada dh tutti frutti which is at island plaza! Im soooooo delighted man! at least tak pyh p smp sunway pyramid kn. Xpyh tggu tym p umah nenek br dpt mkn tuh. I cpt2 text my bf about it n he said, "ok nnt b blk kita p" oh YESSSS! Hahha im coming soooon!yahoooo~! so which mean officially, i crave for......(drum roll plsss)

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa~



ok tu ja kott. nnt i smbung creta psai craving semasa pregnant plak naaa. HOMAIGODDDDDDDDDDDDDDDDD! sila tggu lgi 10years oke. hahha merepek sjaa. teeeeeeeeeeeet! tata~!

2 comments:

nad said...

tlg la kta ni craving tahap kalah org mengandung aihh. kak nad pn tgh pms ni dok tringin mcm2! hahaha.. smlm tringin macaroons so kak nad pn buat la macaroon. first time wat kot? ta brapa jd sgt. hehehee... btw na tutti fruiti jgk!!

MiSs aNySs said...

igt anis ja dok pelik sorg2 crave mcm2 tp ada gang! yess hahha! kak nad best lah pndai msk huhu