Followers

Friday, March 6, 2009

intrO

free myspace comments

free myspace comments


okaaayy.... lets start with me, myself n i..this is the 1st time im into blog thingie lah kn... a few reason tht i wrote this blog are my friends always questioning me, "anis xda blog ker?" "nk bc ur blog!" i was like..."oh sorry i xwat blog lgey..nnt2 kot...." so here comes tht nnt2 lah kan..myb.. if menjadiklah kn my blog ney..idk..but i wish..another reason is i want to have my own blog la psal asyk view blog org ja....nk jugak ada sndri punya kn....aceyh..but i always thinking, "ada ka org nk bc blog aku ney? dh la x famous, menyombong ngn org ja slalu....adoi lantaklah jnji syok sndri ckup lah....(",)"
free myspace comments

2 comments:

nurfarhanakassim said...

ada2
nana jd pmbca blog anis yg stia
hahaahaha

MiSs aNySs said...

hehhe tQ~ me too ok.